مجموعه کارتونی سیمپسون‌ها به پانصدمین قسمت رسید
نوشته شده توسط : breketid
سیمپسون‌ها

سیمپسون‌ها در پانصدمین قسمت این مجموعه با جولیان آسانژ، موسس سایت ویکی لیکس همسایه می‌شوند

پخش پانصدمین قسمت از مجموعه کارتونی سیمپسون‌ها در روز یکشنبه گذشته، رکورد بی‌سابقه‌ای در تاریخ مجموعه‌های تلویزیونی بوده است.

در پانصدمین قسمت این کارتون که روز ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) پخش شد، خانواده سیمپسون به محله‌ای غریب تبعید و در آنجا با همسایه‌ جدیدشان جولیان آسانژ، موسس سایت ویکی لیکس آشنا می‌شوند.

شبکه تلویزیونی فاکس اعلام کرد که آقای آسانژ مجبور شد که برای صحبت به جای شخصیت خود در این کارتون، صدایش را در لندن ضبط کند.

علت این موضوع بازداشت خانگی آقای آسانژ به اتهام آزار جنسی توسط دستگاه قضایی بریتانیا و به درخواست دادگاهی در سوئد بوده است؛ اتهامی که آقای آسانژ آن را رد می‌کند.

پیش از این شخصیت‌های مشهور دیگری چون تونی بلر، نخست وزیر پیشین بریتانیا، بنکسی، هنرمند نقاشی دیواری و توماس پینچون، رمان نویس معاصر در این مجموعه کارتونی به جای شخصیت‌های خود حرف زده‌اند.

اولین مجموعه از کارتون خانواده سیمپسون در دسامبر سال ۱۹۸۹ میلادی در آمریکا پخش شد و یک سال بعد از آن هم در بریتانیا به نمایش درآمد.

تا کنون بیست و سه فصل از این انیمیشن کمدی پخش شده است.

همچنین قرارداد ساخت دو فصل دیگر از این مجموعه بسته شده است که تعداد قسمت‌های این مجموعه را به ۵۵۹ خواهد رساند.

مت گرونینگ، خالق سیمپسون‌ها، گفته است که نویسندگان این مجموعه همچنان قصه‌هایی برای گفتن دارند که بیشتر آنها درباره شخصیت‌هایی خواهد بود که "تا کنون کمتر با آنها سر و کار داشته اند."

این کارتون پرطرفدار که شخصیت های اصلی آن بارت، هومر، مارج و دیگر ساکنان شهر کوچک اسپرینگ فیلد هستند، بیش از ۲۲ سال است که نمایش داده می‌شود و بیش از ۲۴ جایزه امی دریافت کرده است.

چند سال پیش نتیجه یک نظرسنجی در آمریکا نشان داد که آمریکایی‌ها در باره خانواده سیمپسون اطلاعات بیشتری دارند تا درباره اولین متمم قانون اساسی آمریکا.





:: برچسب‌ها: خام ,
:: بازدید از این مطلب : 260
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
محمدرضا در تاریخ : 1390/12/2/2 - - گفته است :
سلام دوست عزیزم بلاگ جالب دیدنی داری خیلی از وبلاگت خوشم امده و لذت بردم یه سری به وب من بزن خوشحال میشم لینک من با عنوان روانشناسی قبل و بعد ازدواج بزار داخل وبت تا من هم لینک تو روaddکنم بهم خبرش بده

/weblog/file/img/m.jpg
mehrdad در تاریخ : 1390/12/2/2 - - گفته است :
لوگو مارو بزارید داخل وبتون . ممنون





نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: